Skip to main content

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

0

Handelsbetingelser

 

Her kan du læse om vores virksomheds generelle oplysninger samt om følgende betingelser, der gør sig gældende ved handel med CERISE ApS vedrørende:

  • Køb af produkter
  • Udlejning af produkter
  • Køb af konsulentydelser

Læs dem grundigt igennem inden bestilling og stil os endelig spørgsmål, hvis der er noget, du er i tvivl om. Vi kan altid kontaktes på hello@dev-cerise2.skarpt.dk.

Kærligst,
CERISE Team

 

Opdateret d. 5 august 2022

 

 

GENERELLE OPLYSNINGER

CERISE ApS
CVR.: 40373721

Virksomhedes adresse:
Neptunvej 6D
9530 Støvring


Kontak angående sprøgsmål:
Mail: hello@dev-cerise2.skarpt.dk
Kundeservice: +45 61273332
Mandag-torsdag: kl. 8 – 16
Fredag: kl. 8-15:30

 

 

HANDELSBETINGELSER VED KØB ONLINE

 

Betaling
Kortbetaling: Hos CERISE kan du betale med følgende kort; Dankort, Visa Dankort og Mastercard. Der er ikke forbundet et kortgebyr med brug af de forskellige betalingsmuligheder og beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra CERISE ApS. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

MobilePay: Så nemt er det at betale online med MobilePay hos CERISE – du indtaster dit MobilePay mobilnummer ved betaling. Du godkender betalingen på din mobil til CERISE. Beløbet trækkes på det kort, som du har tilknyttet i MobilePay.

ApplePay: Så nemt er det at betale online med MobilePay hos CERISE – find Apple Pay på din telefon. Tjek dine betalings-, leverings- og kontaktoplysninger for at sikre, at de er korrekte. Når du er klar, skal du foretage dit køb og bekræfte betalingen med Face ID, Touch ID eller adgangskode. Beløbet trækkes på det kort, som du har tilknyttet i ApplePay.

ViaBill: Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din månedsydelse den 20. i hver måned. Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på 39 kr., Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill. ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. 
Læs mere her: www.viabill.com/kredit

 

Sikkerhed
Når du gennemfører en online betaling med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. CERISE ApS krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende (herunder CERISE ApS) ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.

 

Levering
Ved bestilling pakkes din ordre indenfor 24 timer. Alle varer sendes med GLS, som leverer til pakkeshop eller privatadresse indenfor 1-2 dage efter afsendelse fra lager. Opfylder du ikke kravene for fragtfri levering, skal du betale fragt for at få dine varer leveret. Fragtpris fra 49 DKK  inkl. moms til hjemmelevering og fragtfri levering ved køb over 499 DKK inkl. moms (her bliver pakken KUN leveret til en pakkeshop). Leveringstiden er på lagervarer: 1-2 hverdage efter ordren er lagt. Der skal i øvrigt forventes en forlænget leveringstid til ikke-brofaste øer.

Sker det, at en vare er udsolgt, vil du automatisk få besked fra os indenfor én hverdag. Så aftaler vi derfra, hvad vi gør. Det er dit ansvar som kunde at afhente din bestilling hos GLS pakkeshop indenfor de oplyste tidsfrister. Hvis varen ikke afhentes inden for tidsfristen, sendes den automatisk tilbage til CERISE ApS. I dette tilfælde vil du blive opkrævet et beløb på 150 kr. returforsendelse og håndtering. Dette gælder både i forbindelse med gensendelse af dine varer, eller ved fortrydelse af dit køb.

Når du afhenter din pakke, er det VIGTIGT at emballagen er ubeskadiget og ikke har buler. Ved tvivlstilfælde opfordrer vi til, at du åbner pakken, der hvor du afhenter, og tjekker om varen er blevet beskadiget. Er den det, så nægt gerne modtagelse og kontakt os med det samme. Tag også gerne et billede af varen i emballagen. Kommer du hjem, og er varen beskadiget, så tag et billede og mail det til os. Billedet skal helst vise varen i fragtemballagen.

 

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 50 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 50 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvis, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 50 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til hello@dev-cerise2.skarpt.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering – nem retur med genanvendelig forsendelseskasse
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. For at få dit returlabel til vores kontor, kan du sende 49 kr. til vores MobilePay på nummeret: 756369. For at få dit returlabel skal du klikke her.

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg, og levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.

Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Bemærk at vi IKKE modtager varer sendt pr. efterkrav, ligesom du skal sikre dig at sende retur pakker ‘med omdeling’. Vi afhenter ikke returpakker i pakkeshops, og har du sendt ‘uden omdeling’, vil du i sidste ende selv få pakken tilbage igen.

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

 

Bytte
Det er ikke muligt at bytte dine varer til noget andet. Du har til gengæld mulighed for at returnere varer, du ikke ønsker jf. vores returregler. Parallelt hermed skal du blot bestille de varer du ønsker i stedet i webshoppen præcis som ved en ny ordre.

 

Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer, skal vi kontaktes på e-mail: hello@dev-cerise2.skarpt.dk.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:
CERISE ApS
Neptunvej 6D
9530 Støvring

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen, og som er meldt på forhånd via e-mail til: hello@dev-cerise2.skarpt.dk. Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os på hello@dev-cerise2.skarpt.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

 

Ballonpost
Vi sender ballonpost med GLS med 1-2 dages leveringstid. GLS leverer mandag til fredag, men ikke lørdag, søndag og helligdage. Bestiller du mandag til torsdag inden kl. 15.00 vil leveringen som oftest være fremme dagen efter. Bestiller du fredag inden kl. 14.30 vil leveringen tidligst være fremme mandag. Vi sørger for at sende din bestilling i tide til den leveringsdato, der er ønsket ved bestilling. I gennemsnit når 95% af alle vores forsendelser frem til tiden. Vi kan derfor ikke give 100% garanti for levering på den ønskede dato. Ballonpost kan ikke fortrydes. Modtager vi ballonpost retur, fordi den er nægtet modtagelse eller ikke er afhentet i pakkeshop tager vi et håndteringsgebyr på 150 kr. Andre produkter, bestilt i samme ordre som ballonpost, sendes i samme pakke til samme leveringsadresse. Ellers skal der laves to forskellige ordrer.

 

Særlige betingelser ved salg til lande udover Danmark
Vi leverer til følgende lande under følgende forhold:

  • Grønland: Levering 4-6 dage – Pris 299 kr.
  • Færøerne: Levering 2-4 dage – Pris 299 kr.
  • Sverige: Levering 1-2 dage – Pris 99 kr.
  • Norge: Levering 1-2 dage – Pris 129 kr.
  • Finland: Levering 2-4 dage – Pris 149 kr.
  • Island: Levering 2-4 dage – Pris 229 kr.
  • Tyskland: Levering 2-4 dage: Pris 99 kr.

Vi tager ikke ansvar for evt. told eller andre afgifter, som måtte blive pålagt varer, der er købt og sendt fra CERISE ApS. Denne told eller afgift skal afholdes af kunden. Desuden kan vi ikke refundere moms for kunder i udlandet.

 

Persondatapolitik
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos CERISE ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på bycerise.dk er CERISE ApS. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hello@dev-cerise2.skarpt.dk.

 

Cookies
Shopsystemet anvender såkaldte cookies til styring af indholdet i indkøbsvognen. En cookie er blot betegnelsen for en fil, som gemmes på din computer. Vi benytter disse cookies til at genkende dig og f.eks. huske, hvilke varer der er i indkøbsvognen, når du handler online hos os. Det er desuden muligt at bede systemet gemme egne adresseoplysninger til næste besøg. Ønsker du på et senere tidspunkt at slette disse informationer kan du gøre det via dine browserindstillinger.

 

 

HANDELSBETINGELSER FOR KØB AF KONSULENTYDELSER

  1. Betaling
    CERISE ApS fremsender på ordrer over 3000 kr. 1. rate (depositum) på en faktura til kunden indenfor 3 hverdage fra bestilling, hvorefter flg. betalingsbetingelser er gældende:
  • 1. rate (depositum) på 50% af det samlede beløb betales senest 7 dage efter bestillingsdato
  • 2. rate på 50% af det samlede beløb betales senest 7 dage før event afholdes

 

  1. Aflysning
    Ved behov for aflysning af konsulentydelse, forventes det at kunden kontakter CERISE ApS hurtigst muligt via mail eller telefon.
    Ved aflysning af konsulentydelse refunderes 1. rate (depositum) ikke. Er det fulde beløb betalt på én gang og ikke i rater, har kunden krav på at få returneret 50% af den samlede pris.

 

  1. Force Majeure
    Force majeure er en upåregnelig begivenhed uden for kunders eller virksomheders kontrol, der ikke kan afværges, og som (midlertidigt eller permanent) umuliggør opfyldelse af kontraktuelle forpligtelser; en generel retsnorm i dansk ret. I forbindelse med en sådan begivenhed kan vi i visse tilfælde være nødsaget til at påberåbe os Force Majeure, hvilket betyder at det ikke muligt at få tilbageført betaling. Vi vil dog strække os uendeligt langt for vores kunder, og finde en løsning. I tilfælde af, at vi ikke kan stå til rådighed med den købte ydelse på den ønskede dato grundet Force Majeure, vil vi tilbyde at flytte midlerne på anden vis. Det være sig ved at lave et tilgodebevis til vores udlejning eller til vores webshop fuld af festpynt.
  2. Rettigheder til foto og video
    Når vi er ude på en dekorationsopgave, tager vi altid billeder af opsætningen og dekorationselementerne, som eksterne leverandører og vi leverer. Disse tillader vi at have alle rettigheder til at kunne bruge af på Cerise’ sociale medier og platforme. Er der tydeligt genkendelige ansigter med på billederne, kontakter vi naturligvis for godkendelse. Vi deler aldrig billeder af den endelige dekorationsopsætning før selve festen har fundet sted.

 

 

HANDELSBETINGELSER VED UDLEJNING

Handelsbetingelser ved udlejning kan downloades som pdf her.

  1. Lejeaftale
    BEMÆRK: Booking af produkter til udlejning sker udelukkende via booking af konsulentydelser ifbm. dekoration.
    Ved booking er det nødvendigt at du opgiver navn, e-mailadresse, dato for event og navnet på det/de ønskede produkter. Lejeaftalen er først indgået mellem udlejer og lejer, når følgende krav er opfyldt:
  • Lejer har accepteret lejebetingelser.
  • Udlejer har sendt en ordrebekræftelse/faktura via mail.
  • Lejer har betalt den udstedte faktura indenfor 7 dage

 

  1. Betaling
    Betaling for udlejning af produkter fra CERISE ApS skal ske via den udstedte faktura.
    BEMÆRK: Alle priser er beregnet inkl. moms. Bookes der en samlet ordre for over 3.000 kr. bestemmer du, som lejer, om du ønsker at betale det fulde beløb ved booking eller ønsker at betale 50% af det samlede beløb i depositum ved booking og de resterende 50% senest 7 dage før eventet. De 50% i depositum kan ikke refunderes. Bookes der produkter for under 3.000 kr. betales hele beløbet ved booking. Ændringer i en ordre, eller en hel eller delvis annullering af en ordre, skal ske senest 1 måned før lejeperiodens begyndelse for krav på refundering. Læs mere under punkt 8.

 

  1. Lejeperiode
    Lejeperioden for produkter lejet hos CERISE ApS er som udgangspunkt sat til 2 dage medmindre andet er aftalt. Disse 2 dage strækker sig fra og til:• Dagen for festen
    • Dagen efter festen kl. 12.00. Ønskes en længere lejeperiode aftales dette ved booking.

 

  1. Udlevering og tilbagelevering
    Vi udleverer og afhenter lejeprodukter ifbm. En konsulentopgave af dekoration med de pågældende produkter. Vores pris for levering beregnes ud fra den enkles konsulentopgave. Bemærk at vi ikke sender stativer med GLS, de skal afhentes på vores lager.

 

  1. Udlejers ansvar
    Som udlejer skal CERISE ApS sørge for, at alle produkter udleveres til lejer i komplet stand. Når produkter udleveres til lejer skal det tjekkes med det samme, og inden de tages i brug, at der ikke er fejl og mangler. Hvis der ikke bliver gjort opmærksom på eventuelle fejl og mangler på leveringsdagen, anser vi produkterne
    for leveret komplet og fejlfrit.

 

  1. Lejers ansvar
    Lejer er fuldt ud ansvarlig for de udlejede produkter og bærer risikoen i lejeperioden.

    • Lejer er ansvarlig for enhver skade eller bortkomst af de lejede produkter. Hvis de lejede produkter
      beskadiges eller bortkommer i lejeperioden skal de erstattes af lejeren (Se punkt 7. Erstatning).
    • Udlån af de lejede produkter til tredjepart er ikke tilladt.
    • De lejede produkter inkl. deres emballage skal opbevares tørt og forsvarligt i lejeperioden.Lejer er forpligtet til ved lejeperiodens ophør at pakke og samle de lejede produkter i samme stand som ved
      modtagelsen og i samme forsvarlige emballage, således at det hele er nemt at afhente af fragtmanden den
      efterfølgende dag.Lejer er fuldt ud ansvarlig for de udlejede produkter og bærer risikoen i lejeperioden.
  1. Erstatning
    Ved ødelagte eller bortkomne produkter afregnes lejer ud fra, hvad der svarer til varens værdi på skadetidspunktet, eller hvad det vil koste at få den repareret.

 

  1. Ændring eller annullering
    Ændringer i en ordre, eller en hel eller delvis annullering af en ordre, skal ske senest 1 måned før lejeperiodens begyndelse for krav på refundering. Meldes ændringer eller annullering herefter gives der ingen penge retur, da produkterne kunne være lejet til anden side.

 

  1. Force Majeure
    Force majeure er en upåregnelig begivenhed uden for kunders eller virksomheders kontrol, der ikke kan afværges, og som, midlertidigt eller permanent, umuliggør opfyldelse af kontraktuelle forpligtelser; en generel retsnorm i dansk ret. I forbindelse med en sådan begivenhed kan vi i visse tilfælde være nødsaget til at påberåbe os Force Majeure, hvilket betyder at det ikke muligt at få tilbageført betaling. Vi vil dog strække
    os uendeligt langt for vores kunder, og finde en løsning. I tilfælde af, at vi ikke kan stå til rådighed med den købte ydelse på den ønskede dato grundet Force Majeure, vil vi tilbyde at flytte midlerne på anden vis. Det kunne være ved at lave et tilgodebevis til vores udlejning eller til vores webshop fuld af festpynt.
Close Menu