Skip to main content

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

0

Forsendelse & levering

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

HVORNÅR BLIVER MIN PAKKE LEVERET?

Vi elsker selv, når bestilte pakker, bliver leveret hurtigst muligt. Derfor går vi meget op i, at du modtager din ordre så kort tid efter, at du har lagt dit køb hos os. Vi sender altid pakker med dag til dag levering og dette overholdes i 99% af alle tilfælde. Der kan dog være sket en fejl, og så sidder vi klar til at hjælpe.

Det kan være, at du har indtastet forkerte oplysninger – dette kan du tjekke på din ordrebekræftelse. Du er velkommen til at kontakte os, hvis vi skal ændre nogle informationer for dig.

Hvis du har bestilt en vare som har været på forudbestilling, så ville denne først blive afsendt, når vi har varen på lager. Har du handlet andre produkter i samme omgang, vil disse også først blive sendt sammen med forudbestillingen, med mindre andet er aftalt.

Du vil få tilsendt en mail eller sms og i mailen kan du finde et track and trace-nummer, som du kan spore din pakke via GLS’ hjemmeside. Du kan spore din ordre her.

HVORDAN FÅR JEG FRI FRAGT?

Du kan altid få fri fragt til pakkeshop, når du handler for over 499 kr.

Har du problemer med at opnå fri fragt i betalingsprocessen, så send os endelig en mail til hello@bycerise.dk eller ting på tlf. nr. +45 61 27 33 32.

MIN PAKKE ER KLAR TIL AFHENTNING, MEN JEG HAR IKKE FÅET BESKED?

Hvis du kan spore din pakke til at være i pakkeshoppen, men endnu ikke har fået en SMS eller mail fra GLS, så kan du stadig hente pakken ved blot at medbringe tracking nummer og gyldig legitimation.

SENDER I TIL UDLANDET?

Ja, det gør vi! Lige nu sender vi til hele skandinavien, blot vælg ønsket leveringsland ved betaling.

Bemærk at fragtprisen vil ændre sig pr. land samt leveringstiden kan blive forlænget afhængig af, hvor lang en rejse din pakke skal på. Du vil desværre ikke kunne foretage en Track & Trace på udenlandske ordre men send os gerne en mail med dit ordrenummer, og vi hjælper med at lokalisere din pakke. Bemærk at told kan blive opkrævet efterfølgende fra den lokale toldstyrelse, hvis din pakke skal sendes udenfor EU.

KAN JEG AFHENTE MIN ORDRE HOS JER?

Det kan du tro – du vælger blot ‘Afhentning i Støvring’ i kurven, når du skal vælge leveringsmetode. Du vil modtage en mail, når din ordre er klar til afhentning hos os på Neptunvej 6D, 9530 Støvring. Her står vores søde piger i kundeservice klar til at aflevere din pakke til dig.

Du kan afhente pakker fra mandag til torsdag mellem 08.00 og 16.00 og fredage mellem 08.00 og 15.30.

MIN PAKKE ER KLAR TIL AFHENTNING, MEN JEG HAR IKKE FÅET BESKED?

Hvis du kan spore din pakke til at være i pakkeshoppen, men endnu ikke har fået en SMS eller mail fra GLS, så kan du stadig hente pakken ved blot at medbringe tracking nummer og gyldig legitimation.

Close Menu