Skip to main content

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

0

Ballonpost

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

KAN JEG DESIGNE MIN EGEN BALLONBUKET?

Det kan du tro, vi har et stort udvalg af balloner, som vi kan mixe og matche i en smuk ballonbuket. Send os endelig en mail med dine ønsker til design, farver og budget, så vender vi tilbage med et udkast på smukke balloner til dig.

KAN JEG FÅ PERSONLIG TEKST PÅ MIN BALLON?

Intet problem! Vi kan hjælpe med personlig tekst på stort set alle vores balloner. Du skal dog være obs på at teksten på latexballoner kan blive påvirket af temperaturforskelle under transporten. Helium trækker sig sammen, når de for eksempelvis bliver udsat for kulde, men de udvider sig igen ved stuetemperatur. Vores tekster kan derfor krølle, boble og løsne sig lidt i denne proces.

Vi rådgiver meget gerne med løsninger, så du kan sikre, at du får smukke balloner ved modtagelsen – send os en mail på hello@bycerise.dk, så hjælper vi meget gerne med kreative løsninger.

HVOR LANG TID SVÆVER MINE BALLONER?

Det afhænger meget af størrelsen på ballonen men også kvaliteten. De fleste af vores balloner holder 5-7 dage og nogle faktisk endnu længere.

KAN JEG BESTILLE MIN BALLON TIL WEEKENDER ELLER PÅ EN HELLIDAG?

Desværre ikke. Hvis du skal bruge dem i weekenden, så planlægger vi afsendelse af balloner om torsdagen, og din ballonpost vil være fremme om fredagen. Vi noterer på kassen, at den først må åbnes på den ønsket dato. Det samme er gældende for helligdage – her tilpasser vi afsendelse, så du har dem til den ønsket dato.

KAN JEG BESTILLE I DAG OG FØRST FÅ DEM LEVERET TIL EN ØNSKET DATO OM 2 MÅNEDER?

Intet problem! Du kan sagtens bestille nu, og så planlægger vi i vores system, når de skal afsendes. Efter din bestilling så kan du blot slappe helt af, og vi klarer resten! Pengene bliver først trukket fra din konto, den dag vi afsender ballonen.

JEG HAR MODTAGET MINE BALLONER MEN DE SVÆVER IKKE, HVAD GØR JEG?

Åh nej, det skal vi beklage! Desværre får vores balloner indimellem et tryk under transporten, som gør at uheldet er ude. Send os et billede af ballonerne samt af kassen til hello@bycerise.dk, så vil vi straks lave en opfølgning med GLS.

KAN PAKKESHOP TAGE IMOD MIN BALLONPOST?

Det kan de i princippet godt, men vi anbefaler det ikke, da vores ballonpostkasser ofte fylder en del. Pakkeshops har ikke meget plads til at opbevare pakker, og de kan derfor finde på at afvise din ballonpost grundet størrelsen.

KAN JEG FÅ BALLONER TILSENDT MED HELIUM TIL MIT BRYLLUP?

Ja da, skal det være nemt og festligt, så lad os stå for arbejdet med balloner og helium. Vi kan levere balloner med et eksklusivt udtryk, så det passer til jeres stil og farvetema. Vi gør dem klar med helium, silkebånd og monterer ballonen på ballonvægt, så du blot skal tag den op ad kassen og placere, hvor end du ønsker.

KAN JEG FÅ LOGO TRYKT PÅ EN BALLON TIL ET FIRMAEVENT?

Det kan vi sagtens. Vi kan lave logoer med 1-2 farver som kan sættes på ballonerne.

Send os gerne en mail med din forespørgsel på balloner og logo samt vedhæft logo i en PNG fil, så vil vi straks vende tilbage med et tilbud på design og priser til dig.

HVAD KOSTER FORSENDELSE PÅ BALLONPOST?

Vi beregner fragt pr. kasse. Det vil sige, at hvis du bestiller flere balloner på shoppen, som ikke kan være i den største papkasse, vi har, så vil vi opkræve ekstra fragt som beregnes pr. kasse. Fragtpris til hjemmelevering eller erhvervsadresse er 49 kr. pr. kasse. Betaling for ekstra fragt kan betales via mobilepay. Vi vil altid give besked til afsender med opkrævning samme dag, som pakken skal afsendes.

KAN JEG KØBE ET KORT MED PERSONLIG TEKST?

Ja det kan du tro. Vi har et stort udvalg af smukke kort, som du kan skrive en personlig hilsen ved bestilling. Vi sørger for at kortet kommer i en smuk kuvert og ned i kassen med ballonerne.

MEDFØLGER DER EN BALLONVÆGT TIL BALLONPOST?

Ved mange af vores balloner skal du selv tilkøbe en ballonvægt til dine balloner. Hvis du ikke ønsker en ballonvægt, monterer vi ballonerne fast til bunden af papkassen, så de ikke flyver væk, når kassen åbnes.

KAN JEG SENDE BALLONER TIL ET SYGEHUS?

Det kan du godt, men vi anbefaler altid, at du undersøger med sygehuset inden, om det er ok at sende balloner til en patient. Det er meget forskelligt, om det enkle sygehus ønsker at tage imod pakker og udlevere det til patienter. Du kan derfor risikere, at pakken bliver afvist eller går tabt på sygehuset.

HVOR MANGE BALLONER KAN I SENDE?

Vi kan sende alle de balloner, som du ønsker. Dog skal du være obs på at antallet af balloner også er lig med en del papkasser, som skal sendes. Det er derfor vigtigt, at der er nogen som kan tage imod de mange kasser.

MÅ FRAGTSELSKABET STILLE BALLONKASSEN VED MODTAGERENS DØR?

Det må han/hun gerne, hvis du giver accept til det ved bestilling af din ballonpost. Dog skal du være obs på at garantien frafalder ved fx tyveri eller pakken forsvinder af mystiske årsager. Du kan notere, at pakken fx må stilles i skuret, garagen eller under halvtaget, hvis ingen er hjemme. Bemærk dette gælder ikke erhvervsadresser eller i etageejendomme.

SENDER I BALLONPOST TIL UDLANDET?

Det er muligt – vi har sendt balloner til skandinaviske lande uden problemer. Du skal dog være obs på, at ballonerne ofte skal på en længere rejse, som kan have indflydelse på svævetiden. Vi kan ikke sende balloner til lande, hvor pakken skal transporteres med fly.

KAN I LEVERE BALLONPOST TIL ET BESTEMT TIDSPUNKT?

Det kan vi desværre ikke, da det afhænger af GLS’ rute og interne processer. Det er dog muligt at bestille Express levering, så du kan få leveret dine balloner med garanti på hverdage inden kl. 10.00 eller kl. 12.00 mod et ekstra gebyr – kontakt os gerne hvis du vil høre mere om denne leveringsmulighed.

MIN BALLONPOST KOM IKKE FREM TIL DEN ØNSKET DATO, HVAD GØR JEG?

Åh nej, det skal vi beklage. Vi ved, hvor meget det betyder at ballonerne når frem til den ønsket dato, og vi gør derfor alt for at løse problemet.

Dog skal du være opmærksom på, at når ballonerne overdrages til GLS, så kan der være en risiko for at ballonerne bliver forsinket grundet sygdom, trafik osv. Vi sender dog rigtig mange balloner afsted hver dag og 98% af vores balloner kommer altid frem til den ønsket dato. Du skal være opmærksom på, at ved forsinkelse af pakken, så er det ikke muligt at afvise pakken, fortryde købet eller ønske pengene retur, hvis uheldet er ude.

Close Menu