Skip to main content

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

0

Reklamation

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

HVAD GØR JEG, HVIS JEG HAR MODTAGET EN VARE MED FEJL?

Det får vi styr på! Send os en mail på hello@bycerise.dk med emnet ‘Reklamation’. Beskriv her varens stand, fejl og/eller mangler og vedhæft et billede af varen og dens fejl.

Husk at skrive dit ordrenummer i mailen. Vi går straks i gang med at finde en løsning, og du hører naturligvis fra os undervejs.

JEG MANGLER EN VARE ELLER HAR MODTAGET EN FORKERT VARE?

Det beklager vi naturligvis meget! For at vi hurtigst muligt kan rette op på dette, bedes du kontakte vores søde piger i kundeservice på hello@bycerise.dk, og så skynder vi os at få sendt dig den vare du mangler.

I tilfælde af, at denne vare er blevet udsolgt i mellemtiden, så refunderer vi naturligvis beløbet for den manglende vare.

JEG HAR MODTAGET ET ØDELAGT PRODUKT?

Det er vi kede af! Det får vi løst hurtigt og uden omkostninger for dig. Send os en mail på hello@bycerise.dk, hvor du oplyser titel på produktet, kort beskrivelse af skaden og et billede af det beskadiget produkt.

Hvis du stadig ønsker produktet, så sender vi hurtigst muligt et nyt til dig. Er det ikke dit ønske, så refunderer vi naturligvis beløbet.

Close Menu