Skræddersyede løsninger

Vi ved at alle fester og alle værter er vidt forskellige! Derfor har vi forsøgt at lave et prissystem, der er så fleksibelt som muligt. Således kan vi tilpasse prisen efter netop Jeres behov – hvor I planlægningen I er, hvilke elementer i drømmer om og hvor stort Jeres budget er.

Alle priser her på siden er udkast, og vi skræddersyer gerne en samlet hjælpepakke præcis til Jeres fest!

 

Priser gælder fra 1. november 2019

Skræddersyede løsninger

Vi ved at alle fester og alle værter er vidt forskellige! Derfor har vi forsøgt at lave et prissystem, der er så fleksibelt som muligt. Således kan vi tilpasse prisen efter netop Jeres behov – hvor I planlægningen I er, hvilke elementer i drømmer om og hvor stort Jeres budget er.

Alle priser her på siden er udkast, og vi skræddersyer gerne en samlet hjælpepakke præcis til Jeres fest!

KOM-GODT-I-GANG-PAKKEN

5.000 kr.

En startpakke, der får alle Jeres flyvske drømme, idéer og forestillinger om dagen ned på papir. Vi bringer nye, kreative inputs og praktisk erfaring til bordet. Formålet er at danne et billede af, hvilken fest I ønsker Jer; hvordan den ser ud og hvordan den føles, hvor den starter og hvor den slutter og alt, der skal ske derimellem.

Her får du:

  • Et møde á ca. 2 timers varighed.
  • Et gennemført visuelt oplæg over alle dele af festen med forslag til rød tråd, tema, konkrete aktiviteter, personlige løsninger samt bud på leverandører.

Bemærk! Kørselstillæg på 3,5 kr. pr. km tur/retur fra enten Farum eller Hjørring (nærmeste) vil blive lagt til prisen.

KOM-GODT-I-GANG-PAKKEN

5.000 kr.

En startpakke, der får alle Jeres flyvske drømme, idéer og forestillinger om dagen ned på papir. Vi bringer nye, kreative inputs og praktisk erfaring til bordet. Formålet er at danne et billede af, hvilken fest I ønsker Jer; hvordan den ser ud og hvordan den føles, hvor den starter og hvor den slutter og alt, der skal ske derimellem.

Her får du:

  • Et møde á ca. 2 timers varighed.
  • Et gennemført visuelt oplæg over alle dele af festen med forslag til rød tråd, tema, konkrete aktiviteter, personlige løsninger samt bud på leverandører.

Bemærk! Kørselstillæg på 3,5 kr. pr. km tur/retur fra enten Farum eller Hjørring (nærmeste) vil blive lagt til prisen.

FÅ-NY-INSPIRATION-PAKKEN

4.500 kr.

En inspirationspakke, der har til formål at vise Jer forskellige muligheder for dekoration og oppyntning på det venue I har valgt at holde fest.

Her får du:

  • Et møde på Jeres venue, hvor vi går alle muligheder igennem, ca. 2 timers varighed.
  • Et gennemført visuelt oplæg med forslag til oppyntning og dekoration inkl. farvetema, rød tråd, stil, forskellige personlige elementer samt bud på diverse leverandører.

Bemærk! Kørselstillæg på 3,5 kr. pr. km tur/retur fra enten Farum eller Hjørring (nærmeste) vil blive lagt til prisen.

FÅ-NY-INSPIRATION-PAKKEN

4.500 kr.

En inspirationspakke, der har til formål at vise Jer forskellige muligheder for dekoration og oppyntning på det venue I har valgt at holde fest.

Her får du:

  • Et møde på Jeres venue, hvor vi går alle muligheder igennem, ca. 2 timers varighed.
  • Et gennemført visuelt oplæg med forslag til oppyntning og dekoration inkl. farvetema, rød tråd, stil, forskellige personlige elementer samt bud på diverse leverandører.

Bemærk! Kørselstillæg på 3,5 kr. pr. km tur/retur fra enten Farum eller Hjørring (nærmeste) vil blive lagt til prisen.

SPARRINGSMØDE

1.500 kr.

Har du brug for at mødes eller ringes ved for at tale hele eller dele af Jeres planlægning igennem? For at få sparring, perspektivering, nye inputs eller bare lige for at sikre, at I ikke har glemt noget? Så er vi klar!

  • Sparringsmøde, varighed ca. 30-60 min.

Bemærk! Kørselstillæg på 3,5 kr. pr. km tur/retur fra enten Farum eller Hjørring (nærmeste) vil blive lagt til prisen.

SPARRINGSMØDE

1.500 kr.

Har du brug for at mødes eller ringes ved for at tale hele eller dele af Jeres planlægning igennem? For at få sparring, perspektivering, nye inputs eller bare lige for at sikre, at I ikke har glemt noget? Så er vi klar!

  • Sparringsmøde, varighed ca. 30-60 min.

Bemærk! Kørselstillæg på 3,5 kr. pr. km tur/retur fra enten Farum eller Hjørring (nærmeste) vil blive lagt til prisen.

KONTAKT TIL LEVERANDØRER

Vi tager en snak om Jeres unikke behov for leverandører og går herefter full-on research, for at finde det perfekte match til Jeres fest!

Venue: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke det perfekte venue. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker (bestil gerne 1 år inden festdagen)

3.000 kr.

Tryksager: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke den helt rette leverandør til tryk og skiltning, som både inviterer, guider gæsterne og skaber rød tråd gennem festen. Eksempelvis save-the-dates, invitationer, velkomstskilt, bordplan, menukort, drinkskort, etc. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg. Vi laver designs, der er lige til at sende til den leverandør, I vælger!

3.200 kr.

Catering: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke det catering til festen, heriblandt tilbud på mad til reception, festmiddag, natmad, bar og øvrige drikkevarer. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

Blomster: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke blomsterleverandør. Vi præsenterer 3-5 leverandører i et detaljerigt oplæg med forslag til stil og farver. Vi kan også booke demoer af dekorationer og buketter alt efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

Service: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke service udlejning, der tager din borddækning til det næste niveau! Eksempelvis glas, tallerkner, bestik, servietter, vaser, etc. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

Fotograf/videograf: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke den foto- og/eller videograf, der kan fange Jeres fest, præcis som I ønsker at huske den. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.800 kr.

Musik: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke det band, DJ eller andet musisk indslag, der sætter festens soundtrack. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

GIF: Design og verificering af jeres helt egen GIF til Instagram (kræver eget domæne og tilhørende mailadresse)

1.500 kr.

Stearinlys: Ud fra Jeres fest, den røde tråd og den stil I ønsker, kommer vi med forslag på farver og udformning af smukke stearinlys, der sætter prikken over i’et! Vi hjælper Jer også med bestillingen.

1.000 kr.

En eller anden fantastisk leverandør, vi endnu ikke kender til! Har I et særligt ønske eller behov for en leverandør, vi ikke allerede har nævnt, så fortvivl ej!Vi vil elske at finde den helt rette til Jeres opgave!

KONTAKT TIL LEVERANDØRER

Vi tager en snak om Jeres unikke behov for leverandører og går herefter full-on research, for at finde det perfekte match til Jeres fest!

Venue: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke det perfekte venue. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker (bestil gerne 1 år inden festdagen)

3.000 kr.

Tryksager: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke den helt rette leverandør til tryk og skiltning, som både inviterer, guider gæsterne og skaber rød tråd gennem festen. Eksempelvis save-the-dates, invitationer, velkomstskilt, bordplan, menukort, drinkskort, etc. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg. Vi laver designs, der er lige til at sende til den leverandør, I vælger!

3.200 kr.

Catering: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke det catering til festen, heriblandt tilbud på mad til reception, festmiddag, natmad, bar og øvrige drikkevarer. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

Blomster: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke blomsterleverandør. Vi præsenterer 3-5 leverandører i et detaljerigt oplæg med forslag til stil og farver. Vi kan også booke demoer af dekorationer og buketter alt efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

Service: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke service udlejning, der tager din borddækning til det næste niveau! Eksempelvis glas, tallerkner, bestik, servietter, vaser, etc. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

Fotograf/videograf: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke den foto- og/eller videograf, der kan fange Jeres fest, præcis som I ønsker at huske den. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.800 kr.

Musik: Vi hjælper med at finde, kontakte og booke det band, DJ eller andet musisk indslag, der sætter festens soundtrack. Vi præsenterer 3-5 forslag i et detaljerigt oplæg og fortsætter herfra efter Jeres ønsker.

2.500 kr.

GIF: Design og verificering af jeres helt egen GIF til Instagram (kræver eget domæne og tilhørende mailadresse)

1500 kr.

Stearinlys: Ud fra Jeres fest, den røde tråd og den stil I ønsker, kommer vi med forslag på farver og udformning af smukke stearinlys, der sætter prikken over i’et! Vi hjælper Jer også med bestillingen.

1.000 kr.

En eller anden fantastisk leverandør, vi endnu ikke kender til! Har I et særligt ønske eller behov for en leverandør, vi ikke allerede har nævnt, så fortvivl ej!Vi vil elske at finde den helt rette til Jeres opgave!

OPPYNTNING

600 kr./t.

Dagen før festen eller på selve dagen hjælper vi også gerne med at indrette og dekorere Jeres venue inde såvel som ude. Alle de detaljer, der skal til, for at skabe det helt rette udtryk og den rigtige stemning for Jeres fest at udfolde sig i!

Eksempelvis:

  • Oppyntning af festlokale og reception.
  • Opsætning af udendørs vielse.
  • Opsætning af alle blomster fra blomsterleverandør.
  • Opsætning af skiltning (bordkort, bordnumre, menu, velkomstskilt, bordplan, etc.)
  • Opsætning af selfiekamera med backdrop.
  • Opdækning af borde.
  • Andet…

Bemærk! Her kan også aftales en fast pris på forhånd!

OPPYNTNING

600 kr./t.

Dagen før festen eller på selve dagen hjælper vi også gerne med at indrette og dekorere Jeres venue inde såvel som ude. Alle de detaljer, der skal til, for at skabe det helt rette udtryk og den rigtige stemning for Jeres fest at udfolde sig i!

Eksempelvis:

  • Oppyntning af festlokale og reception.
  • Opsætning af udendørs vielse.
  • Opsætning af alle blomster fra blomsterleverandør.
  • Opsætning af skiltning (bordkort, bordnumre, menu, velkomstskilt, bordplan, etc.)
  • Opsætning af selfiekamera med backdrop.
  • Opdækning af borde.
  • Andet…

Bemærk! Her kan også aftales en fast pris på forhånd!

KOORDINATION

600 kr./t.

Slip bekymringerne til festen og lad os stå for koordineringen på selve dagen! Som tovholder for alle festens involverede parter og med et klart og tydeligt billede af Jeres ønsker, har vi overblikket. Skulle udfordringer dukke op, er vi klar med en Plan B! 

Eksempelvis:

  • Koordinering af personale
  • Koordinering af toastmaster
  • Koordinering med fotograf fx parbilleder osv
  • Koordinering at alt spiller i forhold til tidsplanen
  • Koordinering med alle leverandører
  • Andet…

Bemærk! Her kan også aftales en fast pris på forhånd!

KOORDINATION

600 kr./t.

Slip bekymringerne til festen og lad os stå for koordineringen på selve dagen! Som tovholder for alle festens involverede parter og med et klart og tydeligt billede af Jeres ønsker, har vi overblikket. Skulle udfordringer dukke op, er vi klar med en Plan B! 

Eksempelvis:

  • Koordinering af personale
  • Koordinering af toastmaster
  • Koordinering med fotograf fx parbilleder osv
  • Koordinering at alt spiller i forhold til tidsplanen
  • Koordinering med alle leverandører
  • Andet…

Bemærk! Her kan også aftales en fast pris på forhånd!

Hvilke behov har du?

Er du usikker på hvilken løsning, der passer bedst til Jeres fest?
Lad os tage en uforpligtende snak, så finder vi ud af det sammen!

Hvilke behov har du?

Er du usikker på hvilken løsning, der passer bedst til Jeres fest?
Lad os tage en uforpligtende snak, så finder vi ud af det sammen!