Skip to main content

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

Fri fragt til pakkeshop over 499 DKKhidden

Dag til dag leveringhidden

50 dages returrethidden

E-mærket webshophidden

0

Min ordre

Ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål

KAN JEG ÆNDRE I MIN ORDRE?

Vi kan desværre ikke garantere, at du kan nå at ændre i din ordre hvis den er gennemført i systemet. Vi løber lynhurtigt for, at du kan få din ordre så hurtigt som muligt. Derfor er der stor risiko for, at din ordre bliver håndteret indenfor meget kort tid.

Du er dog altid velkommen til at kontakte os, og så vil vi undersøge, hvor langt ordren er.

ER MIN ORDRE GÅET IGENNEM?

Du vil modtage en ordrebekræftelse, når din ordre er gået igennem.

I tilfælde af, at du ikke modtager en ordrebekræftelse, så tjek dit spam filter. Der kan også være opstået en fejl, så kontakt os endelig på hello@bycerise.dk eller på + 45 61 27 33 32, så tjekker vi hurtigt for dig, om din ordre er gået igennem.

KAN JEG KØBE FYSISK HOS JER?

Vi har endnu ikke en fysisk butik, så det er desværre ikke muligt. Vi ved, hvor svært det kan være at se og mærke kvaliteter online, og derfor står vi altid klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til et produkt.

Du kan ringe til os på +45 61 27 33 32 eller skrive til os på hello@bycerise.dk – så vil vi hjertens gerne hjælpe med spørgsmål og rådgivning af produkter.

TING FRA MIN KURV ER FORSVUNDET?

Varen bliver ikke reserveret ved, at du lægger den i kurven. Varen er først din, når du har gennemført betalingen, og det kan derfor ske, at en vare bliver solgt, imens du har den i kurven.

KAN JEG ANNULLERE MIN ORDRE?

Ja, det kan du naturligvis. Skriv til os på hello@bycerise.dk med emnet ‘Annullering’, og så får vi hurtigt annulleret din ordre.

Er tilfældet, at vi allerede har afsendt din ordre, så er du altid velkommen til at returnere din ordre til os. Bemærk dette gælder ikke på latexballoner og ballonpost.

Du kan købe et returlabel igennem os lige her.

JEG ER KOMMET TIL AT BESTILLE MIN ORDRE TO GANGE?

Hvis du er kommet til at bestille to identiske ordrer, og det ikke har været meningen, så kontakt os på hello@bycerise.dk – så annullerer vi hurtigst muligt den ene ordre.

Er tilfældet, at vi allerede har afsendt din ordre, så er du altid velkommen til at returnere din ordre til os.

Du kan købe et returlabel igennem os lige her.

JEG HAR IKKE MODTAGET MIN ORDREBEKRÆFTELSE?

Din ordrebekræftelse bliver sendt til den mail, som du indtaster, når du gennemfører ordren. Hvis du ikke modtager den, så afvent eventuelt 10-15 minutter – der kan i meget få tilfælde være forsinkelse på mailsystemet.

Hvis ordrebekræftelsen ikke er kommet efter 10-15 minutter, så tjek din spam-indbakke. Vi oplever desværre sommetider, at ordrebekræftelsen lander her.

Er ordrebekræftelsen ikke i spam-indbakken, så kontakt os på hello@bycerise.dk. Så undersøger vi, hvad der er sket, og får rettet eventuelle forkerte oplysninger og sendt en ordrebekræftelse til dig.

JEG ER KOMMET TIL AT INDTASTE FORKERTE INFORMATIONER PÅ MIN ORDRE?

Intet problem! Det løser vi hurtigt for dig – du skal bare kontakte os på hello@bycerise.dk, og så løser vi det.

I tilfælde af, at ordren allerede er sendt afsted, så kan ikke længere rette adresse, postnummer og by. Dog kan vi sikre, at tracking informationer fra GLS bliver sendt til den rette mailadresse.

Close Menu